Știri
Digitalizarea administrării proprietății publice
Astăzi, 18 aprilie, a fost lansat proiectul de asistență pentru reforma guvernanței în cadrul întreprinderilor de stat ce urmează a fi implementat în cadrul Agenției Proprietății Publice (APP), cu suportul Fundației Soros Moldova și cu sprijinul Centrului Analitic Expert-Grup.
Potrivit lui Eugeniu Cozonac, directorul general AAP, una dintre priorități pentru autoritate este digitalizarea proceselor interne și a registrelor care există la APP. Este foarte important să implementăm niște procese care treptat vor dezvolta o cultură corporativă diferită de ceea ce a fost până acum. Parte a schimbării culturii corporative care va duce la eficiență este creșterea transparenței decizionale, pentru ca populația să cunoască ce se întâmplă cu întreprinderile de stat. Noi am identificat în cadrul Agenției o serie de procese care sunt ineficiente – cum ar fi ținerea mai multor Registre, datele cărora nu sunt sincronizate și nu oferă o informație de ansamblu privind activitatea întreprinderilor, ceea ce face dificilă adoptarea de către stat a unor decizii, a menționat directorul AAP. După cum a explicat directorul Centrului Analitic Expert-Grup, Adrian Lupușor, proiectul constă din două obiective majore; primul ține de sporirea transparenței și comunicării cu publicul pentru a face accesibilă informația despre întreprinderile de stat și proprietatea publică prin digitalizarea datelor colectate la moment de către APP și prin simplificarea activității de reglementare de către APP, ce va oferi posibilitatea conducerii să cunoască situația la zi a fiecărei întrenderi, fiind dezvoltat în acest sens și un sistem informational. Încă un obiectiv ține de îmbunătățirea cadrului legal și instituțional care vizează guvernanța corporativă în sectorul de stat prin elaborarea proiectului de lege privind politica de stat în domeniul propietății publice, care va reprezenta viziunea statului în domeniul proprietății publice, acesta fiind și un angajament al FMI.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
962 vizualizări
Data publicării:
18 Aprilie /2022 15:42
Catalogul tematic
Servicii electronice | Noutăți
Etichete:
intreprindere de stat | digitalizare | Proiect
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.