Știri
E-commerce: rezultate, provocări și recomandări
Evenimentul a avut loc ieri, 11 martie și a fost organizat de Asociația Companiilor de Creație din Moldova (COR) și Centrul Industriilor Creative Artcor, cu suportul USAID Moldova și alți parteneri de dezvoltare, experți în domeniul marketing și e-commerce din România și Moldova au venit cu recomandări pentru dezvoltarea e-commerce în țara noastră.
În cadrul conferinței participanții au aflat detalii despre conceptul e-commcerce, procesul de livrări, de distribuție, marketplace etc. Totodată, experții au vorbit și despre tendințele în domeniul e-commerce în anul 2020, obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor, prezența brandurilor pe market place, gestionarea magazinelor online, legislație etc.
Reamintim că, în scopul susținerii antreprenorilor în contextul pandemiei, în țara noastră a fost implementat proiectul GoOnline inițiat COR și Artcor, fiind susținut de Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK aid, Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare în cadrul Proiectului „Optim - Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova ''. Proiectul a fost realizat de HELVETAS Swiss Intercooperation, Agenția de Investiții a Republicii Moldova, ODIMM și Programul UE „Măsuri de Promovare a Încrederii", finanțat de UE și implementat de PNUD.
Proiectul a fost lansat pe 6 aprilie 2020, prin intermediul acestuia antreprenorii având posibilitatea să beneficieze de servicii precum elaborarea unui site cu integrarea sistemelor de plăți online și/sau actualizarea paginilor vechi, crearea logo-ului potrivitafaceriilor și comunicarea pe rețelele de socializare.
În cadrul programului au fost înregistrate 566 de cereri atât de la întreprinderi, cât și de la prestatorii de servicii (de pe ambele maluri ale Nistrului). S-a reușit dezvoltarea produselor digitale pentru 80 de IMM-uri, fiind antrenați 35 de prestatori selectați. Domeniile de activitate ale beneficiarilor au fost: agricultură (12%), creative (12,1%), servicii (9,1%), fashion (6,1%), producere (30,3%), altele (27,2%).
Recomandăm să citiți și:
Companiile IT și instrumentele e-Commerce
Comerțul on-line și factura fiscală
О праве независимого предпринимателя на осуществление деятельности посредством онлайн магазина
Vânzarea online a mărfurilor: prevederi juridice, contabile și fiscale.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
976 vizualizări
Data publicării:
12 Martie /2021 09:59
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
Conferinţă | e-comert | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.