Știri

Elaborăm Registrul electronic al angajaților

Până la 15 aprilie 2021, persoanele interesate pot veni cu propuneri și sugestii necesare pentru elaborarea proiectului hotărârii de Guvern privind aprobarea Regulamentului cu privire la modalitatea de ținere a Registrului electronic al angajaților și de utilizare a Sistemului informațional automatizat.
 
Ministerul Finanțelor comunică despre inițierea procesului de elaborare a documentului respectiv, iar opiniile pot fi expediate în adresa Luciei Hîncu, Inspector, SFS, Direcția expertiză juridică (număr telefon 022 82 33 80; e-mail: lucia.hincu@sfs.md).

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova

1217 vizualizări

Data publicării:

01 Aprilie /2021 14:05

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

registrul angajatilor | proiect hotarire guvern | Ministerul Finanţelor | monitorul.fisc.md

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon