Știri

Locuințe de serviciu pentru angajații IGSU al MAI

Executivul a aprobat o decizie privind construcția locuințelor de serviciu pentru angajații Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) al Ministerului Afacerilor Interne. Acestea vor fi edificate printr-un proiect de parteneriat public – privat. Decizia cabinetului de miniștri stabilește obiectivele parteneriatului public-privat şi condiţiile acestuia. Se precizează că urmează să fie construit un complex locativ cu sală de sport la parter, iar terenul cu suprafața de 0,47 hectare, pe care va fi înălțat blocul, aparține statului şi se află în gestiunea MAI. În prezent, aproximativ 500 de familii ale angajaților Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă nu dispun de spaţiu locativ, dintre care 80% sunt familii nou formate. În decizia Guvernului se menționează că partenerul privat va fi selectat prin concurs public. Fiecare operator economic va avea dreptul de a-și înainta oferta. Este prevăzută şi posibilitatea prezentării ofertei de mai mulți operatori economici, fără ca asocierea să fie legaliza formal. De desfășurarea corectă și transparentă a concursului va fi responsabil Inspectoratul General pentru Situații de Urgență. Operatorii economici vor avea posibilitate să-și prezinte oferta timp de 60 de zile</em>, din data anunțării concursului public.
author icon

Maria Trifan

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Ministerul Afacerilor Interne al RM

1933 vizualizări

Data publicării:

28 Iulie /2017 13:15

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

parteneriat public-privat | blocuri locative | familii | Inspectoratul general de politie | Construcția de locuințe

0 comentarii