11
02 2021
109

Premiul Integrității în sectorul privat

Până la 31 martie 2021 companiile private pot depune dosarul pentru a participa la concursul „Implementarea  standardelor de integritate în sectorul privat”. Premiul Integrității va fi acordat de Centrul Naţional Anticorupţie (CNA) şi Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) în cadrul concursului „Marca comercială a anului” organizat de Camera de Comerț și Industrie.
 
La concurs pot participa societățile comerciale reprezentante ale businessului mare, mic şi mijlociu (cu excepția celor care dețin statut de entitate publică potrivit Legii Integrității) și care dețin cel puțin o cerere de înregistrare a mărcii sau o marcă comercială înregistrată.

 

Inițiativa are drept scop încurajarea implementării standardelor de integritate în companiile private, precum şi promovarea bunelor practici în acest domeniu.

 

Candidații vor prezenta comitetului de organizare a concursului următoarele acte:

  • Cererea de participare
  • Certificatul de înregistrare a întreprinderii (copie);
  • Raportul de auto-evaluare privind inițiativele anticorupție cu materialele justificative - documentele de politici aprobate şi implementate (în domeniile etică, conformitate, anticorupție, anti-mită etc.(Codul de etică/conduită; Procedurile de raportare a neregulilor la locul de muncă şi protecția avertizorilor de integritate;  Procedurile de soluționare a conflictelor de interese; Procedurile de declarare şi evaluare a cadourilor; Procedurile de control intern etc.).  

 

Dosarele de concurs pot fi depuse la adresa de e-mail: diana.lungu@chamber.md.

Participanţii la nominalizarea pentru implementarea standardelor de integritate în afaceri vor fi scutiţi de achitarea taxei de participare, care va fi acoperită de PNUD Moldova prin proiectul „Lupta împotriva corupției prin consolidarea integrității în Republica Moldova”.

 

La prima ediție a concursului, desfășurată în anul 2020, șase companii private din Republica Moldova au devenit deținătoare ale premiului pentru implementarea standardelor de integritate în afaceri, iar alte șase companii au primit diplome de onoare.

 ______________________________

Concursul „Marca comercială a anului" se desfăşoară începând cu anul 2003 şi este organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova (CCI) în parteneriat cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală a Republicii Moldova (AGEPI). Pe lângă Premiul pentru integritate, concursul „Marca comercială a anului” are și alte 11 nominalizări: „Reputaţie şi încredere”, „Femeia în afaceri”, „Liderul anului”, „Export”, „Debutul anului”, „Business Online”, „Rebranding”, „Responsabilă social”, „Inter”, „IMM favorit al anului” și „Afaceri de familie”.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.