Știri
Raportul narativ privind executarea bugetelor autorităților de stat
- Descrierea generală a executării bugetelor autorităţilor sau instituțiilor bugetare
- Descrierea informației din balanțul contabil
- Descrierea creanţelor şi datoriilor, formate înautoritățile sau instituţiile bugetare
- Descrierea performanței pe programe/subprograme și pe contingent
- Informație adițională
- Descrierea părţii de venituri cu indicarea modificărilor indicatorilor aprobaţi initial, cauzele modificării acestora şi nivelul executării planului precizat, precum şi nivelul executării faţă de perioada respectivă a anului precedent
- Descrierea părţii de cheltuieli pe fiecare ramură cu includerea, în mod obligatoriu, a explicaţiilor care argumentează modificarea indicatorilor aprobaţi, inclusiv precizările de pe parcursul anului aprobate de către legislativ, precum şi explicarea devierilor modificării acestora.
- informații privind existenţa şi circulaţia mijloacelor fixe, a materialelor și a valorilor materiale primite cu titlu de ajutor umanitar;
- descrierea fluxului mijloacelor bănești, cu indicarea după caz a mijloacelor plasate în depozite;
- informații privind veniturile și cheltuielile bugetare, rezultatul anului curent;
- informații privind creditele bugetare acordate și rambursate;
- informații privind împrumuturile bugetare primite şi rambursate;
- informații privind împrumuturile primite şi rambursate de la instituțiile financiare și nefinanciare, inclusiv din anii precedenţi;
- informații privind neajunsurile, delapidările şi măsurile întreprinse întru recuperarea acestora;
- informații privind mijloacele temporar intrate în posesia autorităţilor bugetare.
- descrierea va conține explicarea cauzelor admiterii creanțelor și datoriilor şi măsurile întreprinse întru lichidarea acestora;
- includerea, după caz, informații privind sancţiunile administrative aplicate pe parcursul anului pentru nerespectarea disciplinei financiare.
- analiza performanţei realizate în raport cu obiectivele asumate şi cheltuielile efectuate în perioada de gestiune.
- explicaţii privind devierile majore şi factorii care le-au influenţat, inclusiv dacă acestea au fost influenţate de modificările limitei de alocaţii.
- identificarea eventualelor probleme în procesul de implementare a programului sau subprogramului şi propuneri de soluţionare a acestora.
- efectuarea analizei cheltuielilor executate pentru realizare а programelor de utilare ale instituţiilor, editarea manualelor, susţinerea tinerilor specialişti, organizarea şi desfăşurarea examenelor de absolvire (întru consolidarea bazei tehnico-materiale), copii orfani, copii înfiați și rămași fără îngrijirea părintească, luați sub tutelă (curatelă), programele naționale/speciale din domeniul sănătății.
- evoluţia personalului şi a contingentului (elevi, studenţi, auditori, masteranzi etc.) la total şi pe fiecare instituţie în comparaţie cu cele aprobate pe anul bugetar respectiv, numărul funcţiilor vacante.
- analiza cheltuielilor salariale reale şi a salariului mediu pe categorii de personal în comparaţie cu perioada respectivă de raportare a anului precedent.
- explicarea devierilor numărului de instituţii, personal, contingentului de elevi şi studenţi şi analiza raportului studenţi/profesor, elevi/profesor şi studenţi/personal auxiliar, elevi/personal auxiliar.
- dinamica utilizării paturilor, numărul persoanelor rehabilitate sau tratate în instituţiile medicosanitare şi de asistenţă
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
3084 vizualizări
Data publicării:
20 Februarie /2017 12:00
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
raport | executarea bugetului | institutii bugetare | raport financiar | Moldova | cheltuieli
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.