Știri

Solicitarea compensațiilor salariaților din buget. SFS elaborează formularul și modul de completare a acestuia

Serviciul Fiscal de Stat comunică despre inițierea procesului de elaborare a proiectului Ordinului SFS cu privire la aprobarea formularului și a modului de completare a solicitării privind acordarea din bugetul de stat a compensației salariaților pentru implementarea măsurilor speciale privind asigurarea securității, protecției vieții și sănătății populației, în temeiul pct. 9 și 16 din Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 316/2021 cu privire la aprobarea unor măsuri de susținere a angajatorilor și salariaților în condițiile aplicării măsurilor de restricție pe perioada pandemiei de COVID-19.

 

Amintim că, potrivit HG nr.316/2021, autoritatea fiscală, prin ordin, urmează să  stabilească structura și câmpurile formularului de solicitare disponibil în ghișeul unic de raportare electronică, precum și să elaboreze și să aprobe formularul de solicitare a compensației acordate conform prevederilor Regulamentului privind acordarea din bugetul de stat a compensației salariaților pentru implementarea măsurilor speciale privind asigurarea securității, protecției vieții și sănătății populației.
 

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

949 vizualizări

Data publicării:

11 Noiembrie /2021 08:42

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

compensatii | buget | formular | Ordin | covid19

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon