25
05 2017
3334

În atenția titularilor semnăturii electronice Fiscservinform!

Stimați titulari, Centrul de Certificare al Î.S. „Fiscservinform” vă îndeamnă să verificați valabilitatea semnăturii electronice obținute pe dispozitiv criptografic (flash) în aprilie-mai a anului 2016.

Vă reamintim, că Centrul de Certificare al Î.S. „Fiscservinform” la data de 28 aprilie 2016 a lansat prestarea serviciilor de certificare în domeniul semnăturii electronice avansate calificate, iar certificatele cheilor publice au fost emise cu un termen de valabilitate de 1 (un) an (în corespundere cu art. 32 al Legii nr. 91 din 29.05.2014 privind semnătura electronică și documentul electronic).

Valabilitatea semnăturii electronice «Fiscservinform» poate fi verificată prin intermediul driverului instalat în calculatorul Dvs, în dependență de dispozitivul care îl dețineți („SafeNet”, „WatchData PROXKey” sau „ePass2003”) sau în baza contractului încheiat în momentul ridicării semnăturii electronice.

În acest context, titularii semnăturii electronice «Fiscservinform» sunt rugați să completeze comanda online, accesând linkul, cu bifarea în comandă a opțiunii „Reânnoire semnătură electronica” și indicarea numărului de serie al dispozitivului gravat pe acesta.

Totodată, vă informam că consultantul personal al fiecărui titular al semnăturii electronice este disponibil să acorde consultanță individuală, privind procedura de reînnoirea a semnăturii electronice la numărul de telefon alCentrului de certificare(022) 822 040.

Reiterăm, că din data de 28 aprilie 2017 beneficiați de preț redus la reînnoirea semnăturii electronice Fiscservinform — 200 lei și pentru pachetul semnătura electronică – 350 lei.

Urmăriți pagina de Facebook – Semnătura electronică Fiscservinform și fiți la curent cu ultimele noutăți în domeniul semnăturii electronice.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.