Monitorul SFS
Centrul unic de apel al SFS – modalitate de comunicare directă și operativă cu contribuabilii
Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat reprezintă o modalitate de comunicare directă și operativă cu beneficiarii principali ai serviciilor autorității fiscale. Linia telefonică gratuită (0 8000 1525) permite eliminarea neclarităților privind determinarea specialistului necesar și numărul potrivit pentru a-l contacta.
Pe parcursul primelor trei trimestre ale anului 2021, de către operatorii Centrului unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat au fost recepționate 131 399 apeluri de la contribuabili. Informația detaliată se prezintă conform tabelului.
Nr. buton |
Descrierea butonului |
Nr. apeluri |
Butonul 1 |
Consultații în domeniul legislației fiscale |
34 029 |
Butonul 2 |
Asistența Tehnică |
96 995 |
Butonul 3 |
Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale |
365 |
Butonul 4 |
Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali |
9 |
Butonul 5 |
Verificarea timbrelor de acciz |
1 |
Precizăm că, referitor la apelurile privind raportarea faptelor ilegale din partea angajaților Serviciului Fiscal de Stat, urmare a cercetărilor de serviciu întreprinse, nici în unul din cazuri informația nu s-a confirmat.
Reiterăm că, pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
-
Informații privind impozitul pe venit;
-
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
-
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
-
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică;
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale;
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali;
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz.
Programul de lucru al operatorilor Centrului corespunde cu programul de lucru al instituției și este anunțat de către robotul telefonic persoanelor care apelează în afara orelor de program.
Totodată, robotul telefonic oferă și informația cu privire la depunerea petițiilor în cadrul Serviciului Fiscal de Stat.
via | sfs.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1140 vizualizări
Data publicării:
24 Noiembrie /2021 07:55
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
contribuabil | centru de apel | petiții
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.