Monitorul SFS

Centrul Unic de Apel al SFS a recepționat peste 100 mii de apeluri

Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat este o modalitate de comunicare directă și operativă a instituției cu beneficiarii principali ai serviciilor noastre – contribuabilii.  Oferirea mediului extern a unei singure linii telefonice gratuite (080001525) permite eficientizarea procesului de comunicare a instituției cu contribuabilii.
 
Centrul Unic de Apel al SFS oferă consultații în domeniul aplicării legislației fiscale, suport tehnic în utilizarea serviciilor fiscale electronice, recepționează sesizările de nerespectare a legislației fiscale, precum și cazurile de corupție admise de către angajații SFS.

 

 În perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2020, Centrul Unic de Apel al SFS a înregistrat 100 672 de apeluri, dintre care:

 

  • Întrebări ce țin de legislația fiscală28814 apeluri
    • din partea persoanelor fizice - 17414
    • din partea persoane juridice –

 

  • Asistență tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice 71582 apeluri
    • cu privire la Declarația electronică – 10379
    • cu privire la utilizarea e-Factura – 7562
    • altele –

 

  • Sesizări cu privire la cazuri de evaziune fiscală și de nerespectarea legislației fiscale254 apeluri

 

  • Semnalări cu privire la situații de conflict și de corupție din partea funcționarilor fiscali22 apeluri.

 

Totodată, pentru a putea semnala cazurile de corupție din partea funcționarilor fiscali sau situațiile de conflict, vă îndemnăm să tastați butonul 4.

 


via | www.sfs.md

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1137 vizualizări

Data publicării:

26 August /2020 12:19

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

centru de apel | SFS | monitorul.fisc.md

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon