Monitorul SFS
Centrul Unic de Apel al SFS a recepționat peste 100 mii de apeluri
În perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2020, Centrul Unic de Apel al SFS a înregistrat 100 672 de apeluri, dintre care:
-
Întrebări ce țin de legislația fiscală – 28814 apeluri
- din partea persoanelor fizice - 17414
- din partea persoane juridice –
-
Asistență tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice – 71582 apeluri
- cu privire la Declarația electronică – 10379
- cu privire la utilizarea e-Factura – 7562
- altele –
-
Sesizări cu privire la cazuri de evaziune fiscală și de nerespectarea legislației fiscale – 254 apeluri
-
Semnalări cu privire la situații de conflict și de corupție din partea funcționarilor fiscali – 22 apeluri.
Totodată, pentru a putea semnala cazurile de corupție din partea funcționarilor fiscali sau situațiile de conflict, vă îndemnăm să tastați butonul 4.
via | www.sfs.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1345 vizualizări
Data publicării:
26 August /2020 12:19
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
centru de apel | SFS | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.