26
08
2020

384

Centrul Unic de Apel al SFS a recepționat peste 100 mii de apeluri
Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat este o modalitate de comunicare directă și operativă a instituției cu beneficiarii principali ai serviciilor noastre – contribuabilii. Oferirea mediului extern a unei singure linii telefonice gratuite (080001525) permite eficientizarea procesului de comunicare a instituției cu contribuabilii.
Centrul Unic de Apel al SFS oferă consultații în domeniul aplicării legislației fiscale, suport tehnic în utilizarea serviciilor fiscale electronice, recepționează sesizările de nerespectare a legislației fiscale, precum și cazurile de corupție admise de către angajații SFS.
În perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2020, Centrul Unic de Apel al SFS a înregistrat 100 672 de apeluri, dintre care:
-
Întrebări ce țin de legislația fiscală – 28814 apeluri
- din partea persoanelor fizice - 17414
- din partea persoane juridice –
-
Asistență tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice – 71582 apeluri
- cu privire la Declarația electronică – 10379
- cu privire la utilizarea e-Factura – 7562
- altele –
-
Sesizări cu privire la cazuri de evaziune fiscală și de nerespectarea legislației fiscale – 254 apeluri
-
Semnalări cu privire la situații de conflict și de corupție din partea funcționarilor fiscali – 22 apeluri.
Totodată, pentru a putea semnala cazurile de corupție din partea funcționarilor fiscali sau situațiile de conflict, vă îndemnăm să tastați butonul 4.
via | www.sfs.md
-
Domeniu:
-
Instituție:
Serviciul Fiscal de Stat, Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"