Întrebări și răspunsuri

icon Evidenţa cărţilor de vizită

Compania noastră a confecţionat cărţi de vizită, informaţia indicată în ele este strict despre companie. Putem să le trecem deodată la cheltuieli (cont 713) în baza facturii, anexând un act de casare, sau există o alta metoda ? Cum se ţine evidenţa lor şi cum se transmit angajaţilor? Ce documente sunt necesare ca să fie atribuite la cheltuieli deductibile? Având în vedere că aceste cărţi de vizită reprezintă materiale care urmează a fi folosite pentru prestarea serviciilor şi/sau în alte scopuri gospodăreşti ale entităţii, ele urmează a fi contabilizate la momentul procur...

author icon

Maria Gancearuc

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 299 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 499 MDL

Comandă acum

2259 vizualizări

Data publicării:

12 Aprilie /2018 12:02

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon