Știri
Registrul de reclamații, anulat
Comercianții nu vor mai fi obligați să dețină documentul de strictă evidență - Registrul de reclamații. Legea nr.37 din 29 februarie 2024 pentru modificarea unor acte normative (facilitarea activității mediului de afaceri IV) a fost publicată în Monitorul Oficial din 22 martie curent. Prin această lege au fost operate modificări la art. 9 și 10 din Legea nr. 105/2003 privind protecția consumatorilor, fiind exclusă obligația de a deține registrul de reclamații.
Autorii modificărilor au argumentat că Registrul de reclamații nu mai este necesar, dat fiind faptul că există informația de contact a Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor în incinta unităților de comerț.
O altă modificare la Legea nr. 105/2003 constă în posibilitatea extinderii perioadei stabilite de 14 zile pentru reparația sau înlocuirea produselor în cazul unei neconformități. Astfel, cu acordul consumatorului, această periodă va putea fi prelungită cu încă 14 zile, în cazul mărfurilor a căror reparare sau preschimbare necesită import de piese ori de produse similare.
Legea intră în vigoare la o lună după publicarea în MO, respectiv, la 22 aprilie curent.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1454 vizualizări
Data publicării:
25 Martie /2024 08:00
Catalogul tematic
Evidenţa fiscală | Noutăți fiscale
Etichete:
evidenta fiscala | registru | reclamații
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.