Servicii disponibile
Pentru comandă selectați serviciul dorit din categorie
Pentru comandă selectați serviciul dorit din categorie
Filtru de căutare în categorie
Perioada publicării
Compartiment pagină
Subcompartiment pagină
Cuvânt cheie

Codul fiscal nr. 1163-XIII din 24.04.1997
Serviciul Fiscal de Stat informează că, la data de 30 aprilie 2021 a expirat termenul limită pentru depunerea declarației cu privire la impozitul pe venit pentru anul 2020 de către persoanele fizice-cetățeni. Conform datelor preliminare, în perioada 01 ianuarie 2021 – 30 aprilie 2021, au fost depuse în total 176 675 declarații, înregistrând o creștere față de anul precedent cu 11 218 declarații sau cu 6,8%.
13 Mai /2021 09:17
Stimați contribuabili, vă informăm că a fost actualizată Baza generalizată a practicii fiscale. Actualizarea a fost efectuată prin Ordinul SFS nr. 225 din 05.05.2021.
12 Mai /2021 07:57
37.37 Vor putea persoanele fizice - angajate în cadrul unei companii rezidente al Parcului pentru tehnologia informației să efectueze desemnarea procentuală?
12 Mai /2021 07:57
Potrivit prevederilor art.152 din Codul fiscal, contribuabilul persoană fizică rezidentă care nu are datorii la impozitul pe venit pentru perioadele fiscale anterioare este în drept de a desemna un cuantum procentual de 2% din suma impozitului pe venit calculat anual la buget către unul dintre beneficiarii desemnării procentuale.
12 Mai /2021 07:55
Stimați contribuabili, vă informăm că a fost actualizată Baza generalizată a practicii fiscale. Actualizarea a fost efectuată prin Ordinul SFS nr.244 din 05.05.2021
11 Mai /2021 07:49
29.1.6.2.27 Care formă a Dării de seamă IPC urmează a fi prezentată în anul 2021?
11 Mai /2021 07:46
Potrivit art. 92 alin. (1)-(3) din Codul fiscal, impozitul reținut conform art. 88-91 se achită la buget de către persoana care a efectuat reținerea până la data de 25 a lunii următoare lunii în care au fost efectuate plățile. Darea de seamă privind impozitul pe venit, primele de asigurare obligatorie de asistență medicală reținute și contribuțiile de asigurări sociale de stat obligatorii calculate se prezintă de către plătitorii veniturilor Serviciului Fiscal de Stat pînă la data de 25 a lunii următoare lunii în care au fost efectuate plățile aferent veniturilor respective.
11 Mai /2021 07:36