Documente și comentarii

icon Procedura de eliberare a Certificatului de rezidenţă

În conformitate cu prevederile Ordinului SFS nr. 5 din 1 aprilie 2017, certificatele de rezidenţă se eliberează pentru fiecare an calendaristic de către Direcția deservire fiscală (DDF) în raza căreia îşi are raza de deservire persoana fizică sau sediul central a persoanei juridice solicitante sau, după caz, de către Direcţia generală administrarea contribuabili mari (DGACM).   Certificatul, conform Formei 1-DTA17, se utilizează pentru confirmarea rezidenţei pe teritoriul Republicii Moldova în scopul beneficierii d...

author icon

Alina Vragaleva-Platița

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

3198 vizualizări

Data publicării:

08 Octombrie /2021 08:00

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Noutăți | Legislație fiscală

Etichete:

certificat | rezident | SFS | dubla impunere

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon