Știri

Centrul de Apel al CNAS își reia activitatea

Începând de astăzi, 27 aprilie, Centrul de Apel al Casei Naționale de Asigurări Sociale (CNAS) își reia activitatea. Astfel, persoanele care au întrebări ce ţin de stabilirea, calcularea sau plata prestaţiilor sociale pot obţine informaţii la telefonul 022 257 777. Conform programului stabilit, Centrul de Apel va lucra de luni până vineri, între orele 7.30-16.00. CNAS reamintește că indemnizaţiile adresate familiilor cu copii, precum şi indemnizaţia paternală pot fi solicitate în mod electronic prin accesarea serviciului electronic ,,e-Cerere Indemnizaţii Familiilor cu Copii", disponibil pe pagina-web a Casei Naţionale de Asigurări Sociale (www.cnas.md) sau pe portalul guvernamental unic al serviciilor publice (https://servicii.gov.md/ecnas). Totodată, CNAS încă o dată informează solicitanții, care obțin dreptul la pensie și alte prestații sociale în perioada 17 martie – 15 mai 2020, că cererea și actele necesare pentru stabilirea acestor drepturi se vor depune la Casa Teritorială de Asigurări Sociale (CTAS) de la domiciliu din data încetării stării de urgență. Aceeași abordare se va aplica la termenele de acordare a tuturor prestațiilor sociale stabilite de casele teritoriale de asigurări sociale. Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, a fost prelungit termenul de suspendare a activităților de primire a cetățenilor în audiență, relații cu publicul atât în oficiul central, cât și în subdiviziunile teritoriale, urmând ca, în funcție de evoluția situației, să fie anunțate alte decizii.




via | cnas.md

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Casa Națională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova

1766 vizualizări

Data publicării:

27 Aprilie /2020 08:00

Catalogul tematic

Asigurare socială de stat | Noutăți

Etichete:

centru de apel | indemnizatie | pensii | stare de urgenta

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon