Știri
Digitalizarea serviciului de determinare a dizabilității și capacității de muncă
Instituirea sistemului are ca scop formarea unei resurse informaționale ce va permite eficientizarea procedurilor de determinare a dizabilității și capacității de muncă, precum și va asigura interoperabilitatea cu alte sisteme informaționale pentru colectarea informațiilor necesare procesului de determinare a gradului de dizabilitate a solicitanților și evidența acestora.
Astfel, sistemul va permite CNDDCM:
-
asigurarea transparenței privind controlul și gestionarea dosarelor beneficiarilor;
-
asigurarea evidenței tuturor solicitărilor;
-
eficientizarea procedurilor de examinare a solicitărilor de determinare a dizabilității și capacității de muncă;
-
gestiunea dosarelor, copiilor și evidența persoanelor care solicită determinarea gradului de dizabilitate;
-
eficientizarea interacțiunilor dintre toate instituțiile vizate cu beneficiarii direcți (cetățenii);
-
evidența, controlul și raportarea cauzelor dizabilității;
-
elaborarea rapoartelor statistice și analitice destinate Ministerului Muncii și Protecției Sociale și altor părți interesate.
Implementarea acestui proiect va fi finanțată din mijloacele financiare ale proiectului „Modernizarea serviciilor guvernamentale” implementat de Agenția de Guvernare Electronică și Asociația Internațională pentru Dezvoltare. Totodată, costurile privind implementarea acestuia pentru elaborarea SI DDCM, precum și pentru mentenanța sistemului pentru un an de zile din data dării în exploatare constituie 2, 8 mil.lei.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
923 vizualizări
Data publicării:
04 Februarie /2022 07:56
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
digitalizare | capacitate de muncă | Proiect | Hotarire de Guvern
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.