Monitorul SFS

Astăzi vor fi lansate noi funcționalități în SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”

Serviciul Fiscal de Stat anunță despre lansarea noilor funcționalități în cadrul Sistemului Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului”, care  se referă la :

 

  • verificarea automatizată și afișarea mesajului de atenționare a utilizatorilor privind necesitatea semnării regulamentului de utilizare a serviciilor fiscale electronice de către noul Administratorul al entității;
  • încărcare logoul-ului companiei în cadrul sistemului de către administratorul și contabilul-șef al entității;
  • completarea datelor de contact corporative ale entității, și anume numărul de telefon și adresa de e-mail, cu confirmarea acestora;
  • căutarea utilizatorului în lista utilizatorilor care dețin acces la servicii electronice fiscale, după nume prenume și rol al sistemului;
  • suspendarea automatizată a accesului la serviciile fiscale electronice pentru utilizatorul unei entități cu rol de administrator, dacă acesta nu mai deține funcția de conducere conform Registrelor informaționale de stat;
  • suspendarea automatizată a accesului la serviciile fiscale electronice pentru toți utilizatorii unei entități lichidate/reorganizate, conform Registrelor informaționale de stat;
  • blocarea automatizată a utilizatorilor decedați, conform Registrelor informaționale de stat.

 

În acest context, astăzi, 10 noiembrie 2021, în intervalul orelor 16:00-17:00, sunt posibile întreruperi în funcționarea Sistemului Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului”.


via | sfs.md

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1303 vizualizări

Data publicării:

10 Noiembrie /2021 08:32

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Servicii electronice

Etichete:

cabinetul personal al contribuabilului | SIA | funcționalități | SFS | lansare

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon