Monitorul SFS

icon Centrul de apel – instrument de deservire a contribuabililor prin excelență

„Nu veți avea niciodată a doua șansă ca să faceți o primă impresie bună” Coco Chanel Centrul de apel (call-centru) este o unitate independentă sau în cadrul unei organizații care se specializează în procesarea adresărilor și informarea prin intermediul telefoanelor. În formele sale mai avansate, centrele de apel mai procesează și adresările în formă electronică și fizică, precum și adresările prin intermediul online chat-urilor. Un call centru reprezintă un birou centralizat, creat ca destinație pentru recepționarea și efectuarea a unui volum mare de cereri prin te...

author icon

Olga Golban

author icon

Veronica Vragaleva

Monitorul fiscal FISC.md Nr.22 2014


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

10 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

3667 vizualizări

Data publicării:

11 Noiembrie /2014 11:45

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Activitatea SFS | Drepturile şi obligaţiile contribuabilului

Etichete:

contribuabili | call centru | organul fiscal

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon