Monitorul SFS
Contribuabilii apreciază activitatea funcționarilor fiscali
Serviciul Fiscal de Stat a lansat în perioada 21 iunie-23 iulie 2021, în regim de pilotare, Sistemul Informațional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor”, soluție informațională destinată pentru a determina nivelul de satisfacție al contribuabililor în raport cu serviciile prestate de către autoritatea fiscală națională.
În perioada menționată au fost propuse contribuabililor spre completare 4 chestionare cu genericul: „Înregistrarea contractelor de locațiune”, „Prezentarea Declarației cu privire la venit, „Opinia contribuabililor aferent vizitei la SFS” și „Solicitarea formularelor tipizate”, acestea fiind completate de către 3775 respondenți.
Referitor la timpul petrecut la SFS, 84,56% dintre respondenți s-au declarat foarte mulțumiți, iar 92,99% și-au atins obiectivul în urma vizitei la Serviciul Fiscal de Stat.
Totodată, remarcăm un decalaj mare între persoanele care utilizează serviciile electronice și cele prestate în cadrul Direcțiilor deservire fiscală.
Principalele impedimente pentru accesarea serviciilor electronice pe care le-au invocat respondenții sunt: lipsa semnăturii electronice, lipsa unui calculator funcțional sau a conexiunii Internet, încrederea că e mai sigură prezentarea documentelor pe hârtie. Prin urmare, promovarea serviciilor fiscale electronice va deveni un vector aparte în comunicarea SFS cu contribuabilii.
Reamintim că, obiectivele de bază ale noului Sistem Informațional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor”sunt:
- determinarea opiniilor contribuabililor pentru a oferi posibilitatea de a analiza și modifica procedurile/metodologiile;
- optimizarea și/sau ajustarea proceselor Serviciului Fiscal de Stat în baza feedback-ului contribuabililor;
- determinarea nivelului de satisfacție al contribuabililor.
Implementarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor” a fost realizată cu suportul Băncii Mondiale, în cadrul Proiectului de Modernizare a administraţiei fiscale (TAMP).
via | sfs.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1259 vizualizări
Data publicării:
10 Septembrie /2021 09:29
Catalogul tematic
Administrare fiscală | Noutăți
Etichete:
contribuabil | functionar fiscal | SIA | Sondaj
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.