Întrebări și răspunsuri
10.1.46 Ce documente se anexează la cererea de eliberare/prelungire a patentei de întreprinzător?
Potrivit art. 4 alin. (5) din Legea nr. 93-XIV din 15 iulie 1998 cu privire la patenta de întreprinzător (în continuare - Lege), la cererea de eliberare sau de prelungire a patentei se anexează documentele confirmative de achitare a contribuţiei de asigurare socială de stat pentru
Suplimentar, potrivit prevederilor aceluiași articol din Lege, în cazul desfășurării unor anumite genuri de activitate corespunzător anexei la Lege, solicitantul urmează să prezinte documentele, după cum urmează:
- copia de pe diplomă sau de pe alt act privind studiile ce confirmă nivelul de calificare, pentru genurile de activitate corespunzătoare poziţiilor: 2.5, 2.6, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16 și 2.49 din anexa la Lege;
- copia extrasului din registrul bunurilor imobile sau din registrul de evidenţă a gospodăriilor populaţiei aferente casei rurale care va fi folosită în cadrul activităţi respective, pentru desfăşurarea activităţilor menţionate la poziţia 2.50 “Servicii de cazare şi masă prestate de proprietarii caselor rurale” din anexa la Lege.
De rînd cu toate actele necesare în vederea primirii patentei, este necesar de a se prezenta şi documentul care confirmă achitarea taxei pentru patentă, în cuantum corespunzător termenului solicitat, la contul bugetului local de la locul preconizat pentru desfăşurarea activităţii în bază de patentă.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1330 vizualizări
Data publicării:
04 Ianuarie /2022 07:46
Catalogul tematic
Asigurare obligatorie de asistenţă medicală | Patenta de întreprinzător
Etichete:
patenta de întreprinzător | asistenţă medicală
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.