Întrebări și răspunsuri

icon 13. (9.5) Care sunt serviciile şi acţiunile acordate cetăţenilor în legătură cu punerea în aplicare a metodelor şi surselor indirecte?

acordă consultanţă la telefonul Centrului unic de apel al SFS - 0-8000-1525; acordă consultanţă nemijlocit în cadrul subdiviziunilor structurale ale SFS; desfăşoară seminare pe tematici aferente aplicării metodelor indirecte de estimare a venitului impozabil estimat; popularizează metodele şi mecanismul lor de aplicare prin intermediul surselor de informare în masă. asigură în condiţii de confidenţialitate a primirii de la cetăţeni a declaraţiilor cu privire la proprietate; ...

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

915 vizualizări

Data publicării:

15 August /2017 08:05

Domeniu:

Administrare fiscală | Noutăți fiscale

Etichete:

mijloace banesti | cetateni | seminare | SFS | proprietate | Centrul Unic de Apel

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon