Întrebări și răspunsuri

icon Agentul economic suportă cheltuielile ce ţin de procurarea semnăturii digitale, în scopul prezentării electronice a declaraţiilor. Se permit la deducere, în scopuri fiscale, cheltuielile menţionate?

Potrivit art. 24 alin. (1) din CF nr. 1163-XIII din 24.04.1997, se permite deducerea cheltuielilor ordinare şi necesare, achitate sau suportate de contribuabil pe parcursul anului fiscal, exclusiv în cadrul activităţii de întreprinzător. Concomitent, potrivit pct. 39 din Anexa nr. 1 la HG nr. 77 din 30.01.2008 cu privire la aprobarea unor regulamente, cheltuielile ordinare şi necesare reprezintă cheltuielile, caracteristice pentru gestionarea anumitor tipuri de activităţi de întreprinzător, fără de care este imposibil de a face business, care sunt def...

author icon

Parascovia Cebotarenco

author icon

Ina Vacarenco

Monitorul fiscal FISC.md Nr.20 2014


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

3226 vizualizări

Data publicării:

10 Iulie /2014 17:16

Domeniu:

Impozitul pe venit | Servicii electronice

Etichete:

agent economic | cheltuieli | semnatura digitala

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon