Servicii electronice

icon Registrul electronic al angajaților: obiectele informaționale implementate

Utilizarea Sistemului informațional automatizat „Registrul electronic al angajaţilor” este obligatorie începând cu 1 iulie 2022 pentru toate autoritățile/instituțiile bugetare finanțate integral din bugetul de stat sau din bugetele locale, prevede pct.3 din hotărârea aprobată de Guvern pe data de 29 iunie 2022, care urmează să intre în vigoare la data publicării acesteia în MO.     În continuare prezentăm obiectele informaționale implementate în cadrul ...

author icon

Mariana Chirtoacă

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

850 vizualizări

Data publicării:

01 Iulie /2022 15:02

Domeniu:

Servicii electronice | Noutăți

Etichete:

servicii electronice | legislatia muncii | Registrul electronic

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon