Știri
Aplicarea mecanismelor flexibile în achiziții publice
Aplicarea prevederilor Regulamentului cu privire la achizițiile publice necesare pentru prevenirea și controlul infecției cu COVID-19 se extinde la decizia Guvernului.
Guvernul a aprobat proiectul hotărârii privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 494/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice necesare pentru prevenirea și controlul infecției COVID-19.
Astfel, în cazul în care Guvernul decide extinderea termenelor de aplicare a normelor prevăzute la art. XX din Legea nr. 69/2020 cu privire la instituirea unor măsuri pe perioada stării de urgență în sănătate publică şi modificarea unor acte normative, se prelungește și aplicarea Hotărârii nr.494/2020.
Potrivit ministrului Finanțelor, Serghei Pușcuța, acest fapt va permite în continuare aplicarea opțiunilor și mecanismelor flexibile în vederea achiziționării de bunuri, servicii și lucrări necesare pentru asigurarea răspunsului operativ la situația de urgență în sănătate publică.
Reamintim că, potrivit Regulamentului, pentru procedurile de achiziție publică necesare pentru prevenirea și controlul infecției COVID-19, perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor este de cel puțin 10 zile pentru procedura de licitație deschisă sau licitație restrânsă. Totodată, în cazuri de extremă urgență, autoritatea contractantă poate atribui contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări și servicii prin utilizarea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1169 vizualizări
Data publicării:
23 Octombrie /2020 08:00
Catalogul tematic
Noutăți | Achiziţie publică
Etichete:
achizii publice | covid-19 | regulament | stare de urgenta
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.