Știri
Desfășurarea procedurilor de achiziție publică în mod centralizat
Autoritatea centrală de achiziție va utiliza, ca tehnici și instrumente de atribuire a contractelor de achiziții publice, acordul-cadru și sistemul dinamic de achiziţii.
Orice autoritate contractantă care nu este inclusă în lista autorităților pentru care se desfășoară proceduri de achiziție centralizate poate depune o cerere pe adresa autorității centrale de achiziție pentru a putea beneficia de procedurile de achiziție centralizate.
În urma rezultatelor achiziției publice centralizate, autoritățile contractante pentru care au fost desfășurate aceste proceduri vor încheia contractele cu câștigătorul desemnat în baza deciziei grupului de lucru al autorității centrale de achiziție.
Regulamentul prevede că, până la data de 1 septembrie a anului de gestiune, autoritățile contractante incluse în lista pentru achiziții centralizate vor remite autorității centrale informația privind cantitățile necesare de bunuri, lucrări sau servicii comune care fac obiectul achiziției centralizate, pentru a fi incluse în planul de achiziții pentru anul următor.
Autorii consideră că în urma aplicării achizițiilor publice centralizate se vor obține reduceri semnificative pentru costurile administrative legate de desfășurarea procedurilor de achiziții publice.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1248 vizualizări
Data publicării:
11 Mai /2021 08:00
Catalogul tematic
Noutăți | Achiziţie publică
Etichete:
achizii publice | centralizare | autoritatea centrală | monitorul.fisc.md | Hotarire de Guvern
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.