Știri
Termenul de plată al ajutorului de șomaj, extins
Termenul de plată al ajutorului de șomaj unic în cuantum de 2775 lei, prevăzut în Legea nr. 69/2020 cu privire la instituirea unor măsuri pe perioada stării de urgență în sănătate publică și de modificare a unor acte normative, se extinde până la 30 noiembrie 2020.
În Monitorul Oficial din 1 august curent a fost publicată Hotărârea nr. 591 din 31.07.2020 cu privire la prelungirea termenului de plată a ajutorului de șomaj unic.
Reamintim că prin Legea nr. 69/2020 a fost aprobată acordarea unui ajutor de șomaj unic în mărime de 2775 lei, titularilor patentei de întreprinzător și persoanelo fizie subiecți ai impunerii conform cap. 102 și 103 din Codul fiscal, care desfășoară activități în domeniul comerțului și/sau al prestării de servicii în piețele și centrele comerciale, care și-au sistat activitatea în perioada 16 mai – 30 iunie 2020, în conformitate cu hotărârile Comisiei Naționale Extraordinare de Sănătate Publică, proporțional zilelor de sistare în perioada respectivă, cu condiţia că în luna aprilie 2020 nu au realizat venit asigurat.
Totodată, conform acestei Legi, Guvernul este în drept să decidă extinderea termenelor de aplicare a normelor incluse în art. III din document.
Decizia de prelungire este luată, inclusiv în contextul adresărilor multiple din partea beneficiarilor de ajutor de șomaj, precum și din partea Serviciului Fiscal de Stat.
Ajutorul de șomaj se achită de către Casa Națională de Asigurări Sociale, prin intermediul prestatorilor de servicii de plată, iar în cazul în care beneficiarul nu a desemnat prestatorul, plata se transferă la oficiul postal.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1376 vizualizări
Data publicării:
04 August /2020 08:02
Catalogul tematic
Noutăți | Patenta de întreprinzător
Etichete:
ajutor de somaj | stare de urgenta | sănătate | patenta de întreprinzător
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.