Legislația muncii

icon Este necesară prezentarea Informației (Forma IRM19) pentru membrii Consilului de administrație care activează pe baza contractului de mandat?

Conform art. 5 alin (1¹) din Legea nr. 489 din 08.07.1999 privind sistemul public de asigurări sociale, angajatorii, indiferent de tipul de proprietate şi de forma juridică de organizare, sunt obligaţi să prezinte, pe suport de hârtie sau utilizând metode automatizate de raportare electronică cu aplicarea semnăturii digitale, Informaţia aferentă raporturilor de muncă pentru stabilirea drepturilor sociale şi medicale, potrivit formei (Forma IRM19) aprobate de Ministerul Finanţelor, în termen de până la 10 zile lucrătoare d...

author icon

Parascovia Cebotarenco

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

107 vizualizări

Data publicării:

18 Noiembrie /2024 13:13

Catalogul tematic

Impozitul pe venit | Noutăți | Asigurare obligatorie de asistenţă medicală

Etichete:

impozit pe venit | consiliu de administrare | contract | asigurare medicala | irm19

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon