Documente și comentarii

icon Deducerea cheltuielilor în perioada sistării activității în situații de urgență

Pe perioada stării de urgență a fost suspendată activitatea entității. Astfel, aceasta nu a obținut venit în perioada respectivă. Totodată, entitatea suportă cheltuieli, cum ar fi: cheltuieli de locațiune, privind retribuirea muncii contabilității, energia electrică, costul serviciilor bancare etc. Toate cheltuielile suportate în perioada respectivă se vor permite la deducere? În conformitate cu art. 22 din Legea nr. 212/2004 privind regimul stării de urgenţă, de asediu şi de război, art. 2 din Hotărârea Parlamentului nr. 55/2020 privind ...

author icon

Galina Șpac

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

2220 vizualizări

Data publicării:

06 Mai /2020 08:00

Domeniu:

Deduceri fiscale | Legislație fiscală | Administrare fiscală

Etichete:

cheltuieli | deducere | stare de urgenta

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon