Consultații juridice

icon Procedura primirii şi soluţionării plângerilor de către Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal în cazul în care sunt vizați agenții economici

Astăzi, 24 august 2020, intră în vigoare noi prevederi ce țin de procedura de primire și de soluționare a plângerilor de către Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal (CNPDCP).     Astfel, începând de astăzi,  în cazul în care persoanele fizice (în continuare - subiectul de date cu caracter personal) consideră că prelucrarea datelor sale nu este conformă cu cerinţele Legii privind protecţia datelor cu caracter personal nr. 133/2011, pot înainta CNPDCP  ...

author icon

Victoria Belous

Instituții:

Centrului Național privind Protecția Datelor cu Caracter Personal | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

1488 vizualizări

Data publicării:

24 August /2020 08:03

Domeniu:

Persoana fizică | Noutăți

Etichete:

Plângeri | date cu caracter personal | persoane fizice | drepturi

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon