24
08
2020

744

Procedura primirii şi soluţionării plângerilor de către Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal în cazul în care sunt vizați agenții economici
Astăzi, 24 august 2020, intră în vigoare noi prevederi ce țin de procedura de primire și de soluționare a plângerilor de către Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal (CNPDCP).
Astfel, începând de astăzi, în cazul în care persoanele fizice (în continuare - subiectul de date cu caracter personal) consideră că prelucrarea datelor sale nu este conformă cu cerinţele Legii privind protecţia datelor cu caracter personal nr. 133/2011, pot înainta CNPDCP o plângere în termen de 30 de zile din momentul depistării încălcării, cu realizarea în prealabil, după caz, a drepturilor prevăzute la art. 12, 13, 14, 16 și 17.
-
Domeniu:
-
Autorul|Newsmaker:
-
Instituție:
Serviciul Fiscal de Stat, Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD", Centrului Național privind Protecția Datelor cu Caracter Personal