Practica fiscală

icon Verificarea autenticității certificatului de rezidență fiscală și a apostilei electronice aplicate

Certificatul de rezidenţă fiscală se eliberează de către Serviciul Fiscal de Stat, în conformitate cu prevederile Ordinului nr.50/2017  al Ministerului Finanțelor și se utilizează în cazul în care contribuabilii înregistrați pe teritoriul Republicii Moldova intră în relații contractuale cu nerezidenți, în scopul beneficierii de prevederile convențiilor (acordurilor) pentru evitarea dublei impuneri, încheiate între RM şi alte state.     Potrivit pct.8 din Instrucţiunea cu privire la mod...

Vasile Stepanuc

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

3271 vizualizări

Data publicării:

12 Octombrie /2021 16:00

Catalogul tematic

Legislație fiscală | Administrare fiscală

Etichete:

apostila | certificat | rezidenta fiscala | conventie

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon