
Monitorul SFS
Ghid practic privind gestionarea rolurilor în cadrul Cabinetului personal al contribuabilului pentru utilizatorii din cadrul companiei
Toate serviciile fiscale electronice pot fi accesate prin intermediul Cabinetului personal al contribuabilului de pe pagina-web www.sfs.md.
Posibilitatea de gestionare a rolurilor, precum și a accesului la serviciile fiscale electronice o deține doar Administratorul entității. Astfel, Serviciul Fiscal de Stat recomandă stabilirea unei persoane suplimentare din cadrul entității pentru a deține și rolul de „Gestionare acces”.
Pentru a fi actualizate informațiile despre contribuabil, se vor efectua următorii pași:
Pasul 1: Accesarea Cabinetului personal al contribuabilului
Sistemul Informațional Automatizat „Cabinetul Personal al Contribuabilului” este disponibil pe pagina oficială a Serviciului Fiscal de Stat www.sfs.md. În partea dreaptă a paginii web, se accesează compartimentul destinat sistemului și se efectuează procedura de Autentificare prin semnătura electronică sau mobilă.
Pasul 2: După efectuarea autentificării în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” se va accesa compartimentul „Companii”.
Pasul 3: Pentru a modifica datele se va accesa butonul „Administrator”.
Pasul 4: La accesarea butonului „Administrator” se vor afișa informațiile despre companie. Partea superioară a interfeței se completează automat cu informația disponibilă în cadrul Sistemului informațional automatizat al SFS. Partea inferioară „Date companie” se vor completa manual de către utilizator, după care se va accesa butonul „Salvează”.
Pasul 5: În cazul în care se dorește modificarea Contabilului, se va rula pagina până jos unde la compartimentul „Gestionare acces” se vor afișa toți utilizatorii din cadrul companiei. Pentru a adăuga noul utilizator se va accesa „Adaugă un nou membru”. La accesarea opțiunii, în partea dreaptă a paginii se va introduce codul IDNP, Numele și Prenumele, conform actului de identitate a persoanei, fără diacritice, și se va accesa opțiunea „Căutare”.
Pasul 6: În cazul în care datele au fost introduse corect și persoana a accesat cel puțin o dată sistemul, se va reflecta lista rolurilor pentru care se va oferi accesul la serviciile fiscale electronice necesare a fi selectate.
Pentru modificarea sau suspendarea accesului la serviciile fiscale electronice, se accesează opțiunea sub formă de creion și se repetă acțiunile de la pasul precedent, doar cu debifarea serviciilor fiscale electronice.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
481 vizualizări
Data publicării:
26 Mai /2025 10:50
Catalogul tematic
Administrator | Servicii electronice | Administrare fiscală | Noutăți fiscale
Etichete:
Administrator | cabinetul contribuabilului | Servicii fiscale electronice
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.