Întrebări și răspunsuri

(40.3.12) Care sunt documentele ce urmează să fie prezentate de către producătorii agricoli afectați de calamitățile naturale la solicitarea rambursării TVA pentru perioada/perioadele din Programul de rambursare a TVA?

Conform pct. 31 din Regulamentul privind rambursarea TVA întreprinderilor care sunt înregistrate în calitate de contribuabili ai TVA și înregistrează sume TVA spre deducere în perioada ulterioară aprobat prin Ordinul MF nr.76 din 16 iunie 2020 (publicat în MO nr. 152 din 20.06.2020), la solicitarea rambursării TVA pentru perioada/perioadele din Programul de rambursare a TVA de către producătorii agricoli afectați de calamitățile naturale, solicitanții concomitent cu cererea urmează să prezinte și actele de constatare a pierderilor a producției agricole, aprobate de către comisiile pentru situații excepționale.

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1196 vizualizări

Data publicării:

29 Septembrie /2020 07:55

Catalogul tematic

T.V.A. | Legislație fiscală | Ordine MF

Etichete:

Ordin MF | producator agricol | TVA | rambursare | situație excepțională

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon