07
03 2018
246

5. (29.1.7.7.5) Care sunt criteriile după care o campanie promoțională este calificată ca fiind anunțată public?

În conformitate cu art. 5 pct. 38) din Codul fiscal, campania promoțională este modalitatea de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunțate publicși desfășurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câștiguri.

Totodată, potrivit prevederilor cap. III din Legea cu privire la publicitate (nr.1227 din 27 iunie 1997), accesul la publicitate se realizează prin intermediul mijloacelor de informare precum: radioul, televiziunea, presa periodică, în serviciile cinematografice, video, informaționale, cu folosirea rețelelor telefonice, telegrafice, telext,publicității exterioare, amenajarea locurilor de comerț și de prestări de servicii, publicitatea pe mijloacele de transport și pe trimiterile poștale.

Prin urmare, caracterul public al campaniei promoționale se va asigura prin una din sursele specificate în Legea menționată anterior.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.