Întrebări și răspunsuri

icon Aspecte fiscale ale operaţiunilor filantropice şi de sponsorizare

Întreprinderea X are intenţia să deschidă un magazin social. Pentru aceasta are nevoie de un sponsor (întreprinderea Y) pentru a achita adaosul comercial al bunurilor vândute în magazin. Apar întrebările: 1. Ar putea fi întreprinderea Y sponsor pentru întreprinderea X în cazul în care directorul întreprinderii X este şi administratorul întreprinderii Y în baza unei procurii? 2. Conform legislaţiei în vigoare, întreprinderea Y ar putea beneficia de deducerea de 5% coform prevederilor art.36 Codul fiscal? 3. Care este modul de contabilizare al ac...

author icon

Galina Șpac

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

2152 vizualizări

Data publicării:

04 Octombrie /2018 11:00

Catalogul tematic

Impozitul pe venit | Administrare fiscală | Noutăți

Etichete:

sponsorizare | magazine | social | venit impozabil | filantropie | aspecte fiscale

1 comentarii

I.M. SUDZUCKER-MOLDOVA S.

04 Octombrie /2018 12:16

Este necesar de luat in considerare si prevederile art. 832, lit. c) al Codului Civil — inadmisibilitatea donatiei în relaţiile dintre persoanele juridice cu scop lucrativ

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon