Filtru de căutare în categorie
Perioada publicării
Compartiment pagină
Subcompartiment pagină
Cuvânt cheie

În contextul Zilei Internaționale a Femeii, când cererea pentru flori și servicii HoReCa crește, Serviciul Fiscal de Stat va desfășura acțiuni de monitorizare a contribuabililor din aceste domenii, în perioada 7-8 martie 2025, inclusiv prin efectuarea controalelor fiscale prin metoda de verificare operativă.
05 Martie /2025 11:03
Regulamentul privind modul de trecere a frontierei de stat a mărfurilor supuse controlului de către Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor va fi completat cu norme noi ce se referă la importul produselor ecologice și al produselor de conversie. Executivul a susținut modificarea Regulamentului menționat, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 938/2018.
05 Martie /2025 11:00
În cadrul SIA „Declarația electronică – persoane juridice” se planifică lucrări de mentenață ce presupun optimizarea procesului de încărcare a declarațiilor mari „TMA18 – Raportul cu privire la tichetele de masă acordate angajatorilor”. Lucările de mentență respective sunt planificate pentru data de 06 martie 2025, în intervalul 17:00-18:00.
05 Martie /2025 10:39
Implementarea Registrului de stat în domeniul construcțiilor (RSC) va contribui la validarea juridică a dreptului agentului economic de a desfășura activități în domeniul construcției; informarea publicului larg cu privire la situația juridică a agenților economici care desfășoară activități în domeniu; analiza riscurilor în vederea supravegherii de stat în domeniul construcțiilor, precum și pentru reflectarea măsurilor
05 Martie /2025 07:57
Câștigul salarial mediu lunar brut în anul 2024 a constituit 14 096,7 lei, fiind în creștere față de anul precedent, în valoare nominală cu 14,1%, iar în termeni reali – cu 9%. Conform datelor Biroului Național de Statistică, în unitățile din sectorul real cu 4 și mai mulți salariați și toate în instituțiile bugetare, în trimestrul IV anul trecut, câștigul salarial mediu lunar brut a constituit 15 024,5 lei, fiind în creștere cu 12,1%.
04 Martie /2025 09:39
Правительство изменило порядок расчета заработной платы педагогическим работникам учреждений профессионального и технического образования, в том числе спортивного профиля. Они будут получать более высокие ежемесячные надбавки – от 1,5 тыс. до 4 тыс. леев, в зависимости от дидактической степени. Соответствующие поправки в постановление правительства об
04 Martie /2025 07:57
Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării a înaintat pentru consultări publice proiectul de lege pentru modificarea unor acte normative privind eliminarea reglementărilor excesive în sectorul privat, elaborat în colaborare cu alte ministere și autorități publice, comunitatea de afaceri, cu suportul Consiliului Economic pe lângă Prim-ministru și partenerilor de dezvoltare (OPTIM/Helvetas, UNDP, USAID/MISRA, USAID/RCRA) în scopul facilitării activității de antreprenor prin eliminarea barierelor birocratice și diminuarea deficitului forței de muncă pe piața internă.
04 Martie /2025 07:56