21
05
2020

1373

Utilizarea semnăturii electronice în raporturile cu Serviciul Fiscal de Stat
În condițiile dezvoltării permanente a sistemelor automatizate, inclusiv a celor de raportare și comunicare cu contribuabilii, utilizarea semnăturii electronice devine tot mai frecventă. În funcție de raportul juridic și situația concretă, persoanele sunt în drept să aleagă utilizarea oricărui tip de semnătură, care, la rândul său, are principii și mecanisme de utilizare separate.
Legislația RM prevede 3 tipuri de semnături electronice:
1) Simplă. Este semnătura electronică utilizată ca metodă de autentificare, fără a face trimitere exclusiv la semnatar.
Legislația RM prevede 3 tipuri de semnături electronice:
1) Simplă. Este semnătura electronică utilizată ca metodă de autentificare, fără a face trimitere exclusiv la semnatar.
-
Domeniu:
Administrare fiscală, Servicii electronice, Legislație fiscală
-
Autorul|Newsmaker:
-
Instituție:
Serviciul Fiscal de Stat, Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"