Întrebări și răspunsuri

icon Despre unele cazuri când nu apare necesitatea de a calcula și achita taxa pentru dispozitivele publicitare

Vă solicităm să confirmați lipsa necesității de a calcula, achita precum și primi orice permisiuni și/sau autorizații pentru plasarea în designul artistic extern în locurile de prestare a serviciilor a mărcilor comerciale care corespund profilului întreprinderii. Este oare fapt suficient existența unui certificat AGEPI valabil, pentru plasarea în designul extern a denumirii băncii a acelor obiecte, care sunt înregistrate drept marcă comercială? Subiecți ai impunerii cu taxa pentru dispozitivele publicitare (în continuare – taxă), potrivit art. 290 lit. q) din CF...

author icon

Ludmila Mițova

Monitorul fiscal FISC.md Nr. 2(43)2018


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuala

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

2539 vizualizări

Data publicării:

24 Februarie /2018 08:30

Catalogul tematic

Administrare fiscală | Noutăți | Legislație fiscală

Etichete:

publicitate | dispozitive | taxa | baza impozabila | APL | Cod fiscal | marca coerciala | autorizatie | comerţ

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon