Întrebări și răspunsuri

icon Reflectarea cheltuielilor suportate pentru reparaţia spaţiului arendat

Efectuăm reparaţie în oficiul care îl deţinem în arendă. Cheltuielile de reparație vor fi decontate cu compania - proprietar al spaţiului din costul arendei pentru 2 luni. Ambele companii sunt platitoare de TVA. Cum vom reflecta operaţiunea în contabilitate, având în vedere că materiale pentru reparație au fost procurate atât cu TVA cât și fără TVA? Dat fiind faptul că potrivit prevederilor contractuale, cheltuielile suportate de către locatar (persoana juridică care a luat în locațiune oficiul) ce țin de reparație se decontează cu suma datoriei aferent locaț...

author icon

Galina Șpac

author icon

Andrei Nevreanschi

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

3517 vizualizări

Data publicării:

06 Iunie /2018 10:06

Catalogul tematic

T.V.A. | Administrare fiscală | Noutăți

Etichete:

venituri | cheltuieli | TVA | reparație | arenda | oficiu

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon