Comerț

icon Autorizația de comerț în cazul site-ului destinat promovării mărfurilor, plasării comenzilor fără efectuarea plăților online

O companie are un website pe care este prezentat și promovat sortimentul mărfurilor propuse cumpărătorilor. Website-ul nu oferă posibilitatea de a efectua vânzări, nu asigură efectuarea plăţilor online, ci doar vizualizarea produselor și plasarea comenzilor. În asemenea circumstanțe site-ul este sau nu considerat magazin online, pentru care este necesară obţinerea autorizaţiei de comerţ?     Potrivit art. 290 lit. e) și art. 291 alin. (1) lit. e) din Codul fiscal (CF), persoanele fizice care desfășoară activitate de &ici...

author icon

Ludmila Mițova

Monitorul fiscal FISC.md Nr. 5 (60) 2020


Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

10 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

3304 vizualizări

Data publicării:

18 August /2020 16:32

Catalogul tematic

Legislație fiscală | Servicii electronice | Taxele locale | Administrare fiscală

Etichete:

autorizații de comerț | promovare | site | comert electonic

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon