Întrebări și răspunsuri

icon Cu privire la impozitarea unor categorii de câștiguri

În toiul sărbătorilor de iarnă, centrul comercial „X” a decis să-și promoveze vânzările prin organizarea unei campanii promoționale. Cu acest scop a anunțat populația prin intermediul televiziunii și panourilor publicitare că organizează o tombolă în cadrul căreia se vor acorda premii participanților care vor efectua cumpărături cu o valoare de cel puțin 300 de lei pe parcursul perioadei decembrie 2017 – ianuarie 2018 și ulterior vor completa cuponul de participare la tombolă. Ținând cont de faptul că extragerea cupoanelor și acordarea premiilor se vor efectua în luna...

author icon

Daniela Gulea

Monitorul fiscal FISC.md Nr. 2(43)2018


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

2141 vizualizări

Data publicării:

19 Februarie /2018 14:24

Domeniu:

Impozitul pe venit | Administrare fiscală | Dare de seamă fiscală | Legislație fiscală | Obligație fiscală | Noutăți fiscale

Etichete:

campanii promotionale | publicitate | scutire personala | Cod fiscal | televiziune | surse de venit

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon