Întrebări și răspunsuri

icon Declarațiile fiscale pe suport de hârtie

Administratorul întreprinderii nu a reușit sa prelungească semnătura electronică. În aceste condiții este în drept întreprinderea, care este neplătitoare de TVA și are 7 salariați, să prezente Declarațiile fiscale pe suport de hârtie? În temeiul art. 187 alin. (21) lit. d) din Codul fiscal, darea de seamă fiscală se prezintă utilizând, în mod obligatoriu, metode automatizate de raportare electronică, în forma şi în modul reglementat de Serviciul Fiscal de Stat, începând cu 1 ianuarie 2017 – de către contribuabilii care la situația din 1 ianuarie 2016 aveau angajați m...

author icon

Victoria Rotari

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

1553 vizualizări

Data publicării:

08 August /2018 12:33

Domeniu:

T.V.A. | Administrare fiscală | Servicii electronice | Dare de seamă fiscală | Legislație fiscală

Etichete:

Semnătura electronică | SFS | contribuabil | declaraţia

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon