Întrebări și răspunsuri

icon Impozitarea premiilor, oferite în cadrul campaniei promoționale

În perioada estivală entitatea A SRL desfășoară o campanie promoţională, în cadrul căreia acordă diverse premii (produse alimentare și îmbrăcăminte de sezon). Urmează să reţină entitatea anumite impozite la sursă sau le poate achita ulterior pentru câștigătorii premiilor? Potrivit prevederilor art. 901 alin. (33) din Codul fiscal (CF), fiecare plătitor de câștiguri urmează să reţină și să verse la buget un impozit în mărime de 12% din câștigurile de la campaniile promoţionale în partea în care valoarea fiecărui câștig depășește mărimea scutirii personale stabilite la art. 33 alin...

author icon

Petru Griciuc

author icon

Valeriu Severin

Monitorul fiscal FISC.md Nr.5 (53) 2019


Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

2309 vizualizări

Data publicării:

09 August /2019 08:25

Catalogul tematic

Impozitul pe venit | Administrare fiscală | Asigurare socială de stat | Dare de seamă fiscală | IPC18 | Asigurare obligatorie de asistenţă medicală

Etichete:

Cod fiscal | premii | campanie promoțională | entitate | scutire | impozit

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon