Întrebări și răspunsuri
Obligațiile fiscale și unele particularități de înregistrare a contractelor de locațiune prin prisma aprobării Ordinului SFS nr. 622 din 13.11.2018, în vigoare din 30.11.2018
Contribuabilul – persoana fizică ce nu desfășoară activitate de întreprinzător dorește să transmită în locațiune proprietatea ce îi aparține – un bun imobiliar. Ce obligații fiscale apar în urma acestei operațiuni? Care sunt modalitățile de înregistrare a contractelor? Care este corectitudinea impozitării venitului obținut și achitării impozitului pe venit? Pentru ca contribuabilul să poată să-și onoreze obligațiunile fiscale aferente venitului obținut de la darea în locațiune a proprietății contribuabilului - persoanei fizice ce nu desfășoară activitate de întreprinză...
Monitorul fiscal FISC.md Nr.2 (50) 2019
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul
Deja sunt abonatAutentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
2948 vizualizări
Data publicării:
21 Februarie /2019 11:04
Catalogul tematic
Impozitul pe venit | Administrare fiscală | Impozitul pe bunurile imobiliare | Dare de seamă fiscală | Legislație fiscală | Persoana fizică | Persoană juridică
Etichete:
obligaţie fiscală | contract de locatiune | ordin SFS | persoana fizică | contribuabil | locatiune | persoana juridica | impozit
4 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.
Olga S.
21 Februarie /2019 14:22
Buna ziua! Intreprinderea X ia in arenda 3 autoturisme de la persoane fizice. Pina in prezent am facut contract cu persoane in cauza si am complectat act de achizitie a serviciilor de locatiune a bunurilor si am retinut 10%impozit la sursa de plata.Acum actele de achizitie nu sunt valabile? Ce urmeaza sa fac pe viitor?Va multumesc.
Marina Damaschin
25 Februarie /2019 10:51
Olga S.
Bună ziua, dna Olga! Vă mai recomandăm un alt articol la această temă, pe care îl găsiți aici
MOLAGRO ESP S.R.L.
22 Februarie /2019 19:58
Buna ziua, daca avem diapazon pentru actele de achizitie a serviciilor de locatiune (in cazul dat arenda masina), Diapazonul este de la sfirsitul anului 2017,le putem folosi in continuare pina la epuizare stoc?
Adrian Istrati
22 Februarie /2019 19:52
Se permite ca persoana fizica ce nu desfasoara activitate de intreprinzator sa transmita in sublocatiune un spatiu comercial? Sau bunul imobiliar in cazul dat poate fi numai un imobil locativ? Va multumesc.