21
02 2019
1287

Obligațiile fiscale și unele particularități de înregistrare a contractelor de locațiune prin prisma aprobării Ordinului SFS nr. 622 din 13.11.2018, în vigoare din 30.11.2018

Contribuabilul – persoana fizică ce nu desfășoară activitate de întreprinzător dorește să transmită în locațiune proprietatea ce îi aparține – un bun imobiliar. Ce obligații fiscale apar în urma acestei operațiuni? Care sunt modalitățile de înregistrare a contractelor? Care este corectitudinea impozitării venitului obținut și achitării impozitului pe venit?
Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați

Pentru a vă abona, selectaţi abonamentul:

Premium

1499 lei

Classic

999 lei

 

4 comentariu

avatar
Buna ziua! Intreprinderea X ia in arenda 3 autoturisme de la persoane fizice. Pina in prezent am facut contract cu persoane in cauza si am complectat act de achizitie a serviciilor de locatiune a bunurilor si am retinut 10%impozit la sursa de plata.Acum actele de achizitie nu sunt valabile? Ce urmeaza sa fac pe viitor?Va multumesc.
avatar
Bună ziua, dna Olga! Vă mai recomandăm un alt articol la această temă, pe care îl găsiți aici
avatar
Se permite ca persoana fizica ce nu desfasoara activitate de intreprinzator sa transmita in sublocatiune un spatiu comercial? Sau bunul imobiliar in cazul dat poate fi numai un imobil locativ? Va multumesc.
avatar
Buna ziua, daca avem diapazon pentru actele de achizitie a serviciilor de locatiune (in cazul dat arenda masina), Diapazonul este de la sfirsitul anului 2017,le putem folosi in continuare pina la epuizare stoc?
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.