Întrebări și răspunsuri

5. (35.1.5) Care este procedura utilizării facturilor imprimate tipografic și a seriei şi diapazonului de numere pentru imprimarea de sine stătător a facturilor primite pînă la intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor nr.118 din 28.08.2017?

În conformitate cu prevederile pct. 6 din Ordinul Ministerului Finanțelor nr.118 din 28.08.2017 cu privire la aprobarea formularului tipizat de document primar cu regim special “Factura fiscală” și a Instrucțiunii privind completarea acestuia, se permite utilizarea formularelor tipizate de document primar cu regim special “factura”, executate tipografic, valabile până la intrarea în vigoare a prezentului Ordin, până la epuizarea totală a stocurilor aflate la entități și Serviciul Fiscal de Stat. Formularele tipizate de document primar cu regim special “factura”, executate tipografic, aflate în stoc, urmează a fi completate cu respectarea modului de completare a acestora existent la momentul aprobării lor. Seria și diapazonul de numere primite pentru imprimarea de sine stătător a facturilor, neutilizate până la 28 octombrie 2017, după data menționată devin nevalabile și nu vor fi utilizate pentru imprimarea formularelor tipizate de document primar cu regim special. [Modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul Legii pentru modificarea și completarea unor acte legislative nr.288 din 15.12.2017, în vigoare 01.01.2018]

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1148 vizualizări

Data publicării:

19 Martie /2018 15:57

Domeniu:

T.V.A. | Administrare fiscală | Ordine SFS | Dare de seamă fiscală | Legislație fiscală | Deduceri fiscale | Declarație TVA | Obligație fiscală | Factura fiscală | Noutăți fiscale

Etichete:

factura fiscală | formulare tipizate | practica fiscala | Baza generalizată a practicii fiscale | TVA

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon